خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: ۱۰ عامل مهم برای داشتن ایمیل خوشامدگویی تأثیرگذار
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
۱۰ عامل مهم برای داشتن ایمیل خوشامدگویی تأثیرگذار ایمیلهای خوشامدگویی میتوانند تأثیر زیادی در جذب مخاطب شما داشته باشند. این ایمیلها میتوانند مخاطب خود را ترغیب به فعالیت در سایت شما نموده و درنهایت منجر به بالاتر رفتن نرخ تبدیل در سایت شما شوند. پس برای طراحی و استفاده از ایمیلهایی که برای مشتری میفرستید اهمیت قائل شوید و زمان بگذارید؛ اما چرا باید از ایمیلهای خوشامدگویی برای مشتری استفاده کنیم؟ به چه دلیلی باید از ایمیلهای خوشامدگویی استفاده کنیم اخیراً مطالعات زیادی انجامشده است که نشان میدهد چرا باید به ایمیلهای خوشامدگویی بیشازپیش توجه کنیم. اصولاً ایمیلهای خوشامدگویی بیشتر خوانده میشوند و درصد بیشتری از توجه مخاطبان را به خود اختصاص میدهند و این هم به دلیل یکچیز است: مشتری میخواهد با شما بیشتر آشنا شود. پس این فرصت را از دست ندهید. ۱۰ عامل مهم برای داشتن ایمیلهای خوشامدگویی تأثیرگذار ۱. بهموقع باشد. اگر ایمیلهای خود را بهسرعت بفرستید، شاید بتوانید تفاوت زیادی ایجاد کنید. کار اصلی ایمیلهای خوشامدگویی این است که تا وقتی کاربر به سایت علاقهمند است، سریعاً برای او فرستاده شود. اگر تأخیری در ارسال آن ایجاد شود ممکن است از علاقهٔ کاربر کم شده باشد و میزان استفادهٔ آن از سایت نیز کم شود. زمانبندی در این زمینه از ارزش زیادی برخوردار است. زمانی که کاربر در سایت شما ثبتنام میکند، بلافاصله باید ایمیل خوشامدگویی برای او فرستاده شود. هرچقدر این زمان دیرتر شود، به ضرر شما خواهد بود. پس بهتر است از قابلیت فرستادن خودکار ایمیلها استفاده کنید تا بلافاصله پس از ثبتنام کاربر برای او فرستاده شود. ۲. موضوع ایمیلتان گویا باشد. اگر موضوع ایمیلتان خیلی گویا و واضح باشد، میتواند تأثیر بهتری داشته باشد، اما سعی کنید با استفاده از کلمات خاص توجه مخاطب خود را جلب کنید. باید جوری رفتار کنید که مخاطب شما از میان ایمیلهایش به سراغ ایمیل خوشامدگویی شما برود. بهتر است به نمونههای زیر توجه کنید. ۳. سلام و احوالپرسی اگر موقع ثبتنام از کاربر خود نام او را خواستهاید، الان بهترین زمان برای استفاده از آن است. بااینحال اگر هم از نام آنها استفاده نمیکنید، حتماً خوشامدگویی گرمی داشته باشید. خوشامدگوییهایی که از مشخصات کاربران استفاده کرده باشد، مطمئناً تأثیر بهتری خواهند داشت. در مثال بالا نام و نام خانوادگی پشت سرهم استفادهشده است. دقت کنید که در فرم ثبتنام حتماً قسمت نام و نام خانوادگی را مشخص کنید تا افراد اشتباهاً نام و نام خانوادگی خود را در یک قسمت باهم ننویسند. ۴. به گیرندگان ایمیلها بگویید که در قدم بعدی چهکار کنند. کاربران جدید خود را منتظر ایمیل بعدی نگذارید تا بفهمند باید در قدم بعد چهکار کنند. اگر شما یک سرویس نرمافزاری هستید، پس احتمالاً از کاربران خود میخواهید که از حالا به بعد از نرمافزارتان استفاده کنند. پس خیلی واضح و صریح به کاربران خود بگویید که چگونه شروع به استفاده از آن کنند. اگر هم از دستهٔ فروشگاههای آنلاین هستید، باید کاربر خود را ترغیب به خرید از سایت خود کنید. در ایمیل خوشامدگویی خود از محصولات و سرویسهای خود صحبت کنید. ۵. به کاربران خود هدیه بدهید. ایمیلهای خوشامدگویی بهترین موقع برای این است که به کاربران خود یک هدیه بدهید. مثلاً میتوانید استفاده از بخشی از سایت یا محتوای خاصی از آن را بهرایگان در اختیار آنها قرار دهید. ۶. از کاربران خود بخواهید در شبکههای اجتماعی شما را دنبال کنند. در ایمیلهای خوشامدگویی خود لینکهای شبکههای اجتماعی را قرار دهید تا کاربران بتوانند شما را در این شبکهها دنبال کنند. ۷. از کاربران خود بخواهید شما را در لیست فرستندههای مورد تایید بگذارند. این کار فرصت مناسبی است تا بتوانید با مخاطبان خود ارتباط بیشتری داشته باشید و آنها ایمیلهای شما را در صندوق ورودی خود ببینند و درواقع ایمیلهای شما جزو اسپمها حساب نشود. ۸. لینک لغو اشتراک داشته باشید. همانقدر که به آنها خوشامد میگویید، برای آنها این امکان را فراهم کنید که هر زمان که میخواهند ایمیلهای شما را لغو اشتراک کنند. بیشتر سرویسهای ارائهدهندهٔ خدمات ایمیل، لینکهای لغو اشتراک را در ایمیلهایشان جا دادهاند. ۹. از کاربران بخواهید شما را به دوستان خود معرفی کنند. این کار میتواند مخاطبان بیشتری را با سرویس شما درگیر کند. وقتی کسی که میشناسیم سرویسی را به ما معرفی میکند، شانس استفاده از آن سرویس بالا میرود. حتی گوگل نیز از این تکنیک استفاده میکند. ۱۰. بفهمید که چه میخواهند. بهوسیلهٔ ایمیلهای خوشامدگویی خود بفهمید که مخاطبان شما چه میخواهند. میتوانید از بازخوردها کمک بگیرید و یا در ایمیل خود سؤالاتی را از آنها مطرح کنید. https://www.clickyab.com/blog/%db%b1...f%d9%88%db%8c/
۱۰ عامل مهم برای داشتن ایمیل خوشامدگویی تأثیرگذار
مشاهده قوانین انجمن